2013. augusztus 25., vasárnap

#tények - Ross Lynch


  • Ross szülei, Stormie, és Mark egy Elton John koncerten találkoztak.
  • Ross első filmje a Teen Beach Movie (Tengerperti Tini Mozi)
  • Kedvenc idézete: "Music is poetry with personality." (magyarul: "A zene költészet személyiséggel")
  • Ross magántanuló
  • Kedvenc filmje az Avatar és a Rómaó és Júlia
  •  Kedvenc színe a sárga
  • Colorado-ban született, Littleton-ban 1995. december 19-én.
  • Szeret hokizni, gyerek kora óta hokizik
  • Természetesen szőke a haja
  • 13 évesen csókolózott először
  • Ross Directioner!!! Igen, Ross Lynch szereti a One Directiont! :D (ahogy az R5 többi tagja is)
  • A csokis fagyi a kedvence
  • Szereti a repülőket
  • Énekes és színész, de nagyon jól tud táncolni is
  • Szeret rajzolni
  • eszméletlenül jól néz ki
  • Teljes neve: Ross Shor Lynch
  • Szereti a kutyákat
  • Kedvenc állata a pingvin
  • Kedvenc száma a 32
  • Kedvenc szava: Awesome (magyarul: döbbenetes)
  • Szereti a romantikus filmeket

8 megjegyzés:

  1. Szia!

    Először láttam Ross-t az Austin és Allyben, ezért rákerestem és rátaláltam erre a fantasztikus blogra. Úgy voltam vele, hogy tök szuper, majd később meghallgatok egy számot az R5-tól. Meghallgattam és vissza kellett jönnöm ide, hogy alaposabban áttanulmányozzam a tagokat, és el kellett olvasnom az összes bejegyzést :D Nagyon örülök, hogy csinálod ezt a blogot, baromi jó ;) Elhatároztam magamban, hogy csinálok egy R5-os blogot, amibe történetet írok. Én is szeretnék zenét hozzáadni a blogomhoz, és ki is próbáltam ezt a SCM Misuc Player-t, de valamiért nem sikerült megcsinálnom. Azt szeretném megkérdezni, hogy tudnál-e benne segíteni, hogy hogyan csináljam. Egyébként bocsi, hogy ennyit írtam, de imádom ezt a blogot :D ♥ Köszönettel: Fruzsi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Nagyon örülök hogy tetszik a blog! http://scmplayer.net/ -> erre az oldalra menj ha zenét szeretnél a blogodra, másold be a linkjét annak vagy azoknak a zenéknek amiket szeretnél a blogra, és a végén ki ad egy HTML kódot azt simán másold be egy oldalsó modulba, és kiteszi a zenelejátszót a blogra :) remélem tudtam segíteni! :)

      Törlés
  2. Sziaa:3
    Am ezek igazak???

    VálaszTörlés
  3. Kedves Névtelen! :D én úgy tudom igazak:)) utánuk néztem azért, és hát nem tudom mennyire lehet hinni az angol nyelvű újságoknak és oldalaknak de szerintem nagyjából 95%-a az ilyeneknek igaz :)

    VálaszTörlés
  4. De Ross nem 1995.december 29-én született???
    Mert itt 19 van írva??

    VálaszTörlés
  5. A férjem........ <3

    VálaszTörlés
  6. 29-én született nem 19-én...

    VálaszTörlés