2013. augusztus 27., kedd

#Közérdekű#

Sajnálom ez nem éppen kapcsolódik az R5hoz, de van néhány közölni valóm.

Először is, ezentúl a *KE* sztorik fülre kattintva nem csak Rossról olvashattok *ke* sztorikat, hanem az R5 többi tagjáról is!

Aztán... Mostanában nem nagyon volt időm dalszövegeket fordítani, de hamarosan új dalszöveg fordítások is kerülnek fel.

És a lényeg:
Mint azt már tudhatjátok, ez az első magyar nyelvű blog ami az R5al és Ross Lynchel foglalkozik.. Eddig ez volt az egyetlen is, de a srácok egyre ismertebbek lesznek, és lassan ez a blog is csak egy lesz a sok közül. Én ezt a blogot a Lyncherekért csinálom, mert tudom hogy azért akad egy pár. Szeretném hogy az a Lyncher aki a blogomra téved jól érezze magát, és hogy mindent megtaláljon amit keres. Eddig ugyan nem sok visszejelzést kaptam, de azért remélem hogy akik olvasták a blogot azoknak tetszett. Az eredeti tervem az lett volna, hogy majd szerzek pár visszatérő olvasót, és majd egy kisebb közösség alakul ki, de erről már letettem. Én tényleg csak azt szeretném hogy az olvasóim elégedettek legyenek. Mert ezt a blogot tényleg nem magamért csinálom. De erről ennyit.

Még valami: a közeljövőben új desing és új zenék várhatók a blogon :)

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én nagyon örülök, a *KE* sztoriknak, és a dalszövegeknek. És én teljesen elégedett vagyok ezzel a bloggal, minden nap megnézem, hogy van-e valami új dolog, és mindig van. Ez az egyetlenegy R5-os ilyen blog amit látogatok, mert itt megvan minden. Köszi, hogy csinálod! :) És köszönöm, hogy elmondtad, hogyan tudok zenét rakni a blogomra, sikerült :D

    VálaszTörlés
  2. NIKI!! látod!! Mondtam én hogy vannak még igazi Lyncherek! #R5Family

    VálaszTörlés