2014. március 2., vasárnap

#közvéleménykutatás

Sziasztok!

Az érdekelne, hogy szükségetek van-e még arra, hogy folytassam ezt a blogot. Mivel az R5 egyre híresebb így már bárhol máshol hozzá juthattok azokhoz az információkhoz, amikhez eddig itt is. Belekezdtem egy másik blogba is (ami nem R5-os) de az R5rocks mellett nincs rá időm. (Mint észre vehettétek mostanában erre is csak nagyon kevés időm jut) Ezért kérdezem, hogy szeretnétek-e hogy továbbra is posztoljak, mert ha szeretnétek, én örömmel tenném ezután is.
Várom a visszajelzéseteket! Legyetek jók! ;)

Puszi: Nii

12 megjegyzés:

  1. Én szeretném, hogy folytasd! :)

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyin szeretnem hogy folytasd, mert igaz, hogy egyre tobbet irnak roluk meg is szamtalanszor a te blogodrol tudok meg dolgokat amik nagyon fontosak!!! Imadom a kepeket es posztokat amiket kiteszel :$ szerintem folytasd :)

    VálaszTörlés
  3. Én szeretném ha folytatnád:) Nagyon jó blog!!!!:)

    VálaszTörlés
  4. ÉN NAGYON NAGYON SZERETNÉM csak itt tudok jó és normális infókat szrezni az R5 nagyon jó ez a blog jól össze van rakva

    VálaszTörlés
  5. Basszus ne hogy megszűntesd a blogot vagy valami!
    FOLYTATNOD KELL! nem hagyhatod abba! Én nagyon imádooom! Minden nap szó szerint MINDEN NAP nézem olvasom!!!!
    Kérlek szépen ne hagyd abba!
    És tény és való,az R5 egyre híresebb és híresebb és már akárhol tudunk információkat szerezni/kapni róluk de ne hagyd abba!

    VálaszTörlés
  6. Naponta látogatom a blogodat mivel imádom. Nekem ha kell valami info egyből ez a blog ugrik be és már nyitom is meg. Megőrülnék ha ez nem lenne. Imádok rajta minden egyes bejegyzést és rajongok a blogodért. Sőt még érted is. Én vagyok a legeslegelső Niier!<3
    Nehogy abba merd hagyni ezt a blogot mióta ismerem az r5-ot csak téged nézlek. Más blogot weboldalt sohase.. (r5rocks.com az az egyetlen rajtad kivűl). Ezen az oldalon ismertem meg és szerettem bele ebbe a bandába, úgyhogy nem hagyom elveszni. Lehetetlen!
    Folytasd mert megkereslek és akkor majd aztán Léna néni elbeszélget veled!xD
    Lécci ne hagyd abba!:)

    VálaszTörlés
  7. Én szeretném hogy folytasd,mert mindent innen szoktam meg tudni.

    VálaszTörlés
  8. Én egy R5-os blogot sem olvasok, csak a tiedet. FOLYTATNOD KELL!! <3

    VálaszTörlés
  9. Imádom lécci folytasd! Ez a kedvenc blogom!
    Lil

    VálaszTörlés
  10. folytasd légyszi

    VálaszTörlés