2014. március 4., kedd

Let's talk!

Már harmadik nevén fut az eredetileg Sunday talk címen indult bejegyzés sorozat xD De mivel a legutóbbi Weekend talk elmaradt, így Let's talk néven jelenik meg ezentúl, heti rendszerességgel.

Heti témánk: kedvenc dal/videó.
Mi a kedvenc R5 dalotok?
Mi a kedvenc R5-os videótok? (Lehet rajongó által készített videó, klip, vagy bármilyen videó amiben szerepel az R5)

Nekem a kedven R5 dalom a Say you'll stay, és itt az egyik kedvenc videóm amit egy rajongó készített és már nagyon sokszor megnéztem:
De nagyon szeretem még az R5 tv-s videókat is :)

3 megjegyzés:

  1. Én nem tudok választani sok dal közül :D
    Mindegyiket nagyon szeretem. A kedvenc videom pedig az R5 tv-s vidik :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a kedven dalom a If i can't be with you! Annyira imádom*-*
    és nekem is az R5 tv-s vidik a kedvenceiiim!:$

    VálaszTörlés
  3. Nos nekem a kedvenc dalom... a Keep away from this girl :D tudom hogy ez nincs meg studiofelvetelbe de imadom <3
    Es a kedveenc videom egyertelmuen az (I can't) Forget about you klippje:D
    valamint az osszes interjujuk <3

    VálaszTörlés