2014. június 4., szerda

Emlék gyűjtés

Sziasztok :)

Ne haragudjatok, hogy megint egy olyan poszttal jövök, ami nem kapcsolódik az R5-hoz, és szintén elnézéseteket kérem, amiért mostanában nem posztolok. De hamarosan (jún. 22.) bezár a blog. Ez annyit jelent, hogy nem posztolok többet, június 22-e lesz az utolsó nap, amikor megosztok veletek valamit. (Vagyis a bejegyzések továbbra is elérhetőek lesznek, legalábbis határozatlan ideig)
Szóval, szeretnék valami emléket, amiről majd mindig eszembe jut ez a blog, és hogy volt értelme csinálni, hogy voltak akik olvasták, és hogy azoknak akik olvasták jelentett is valamit. Ezért csinálok egy "emlékkönyvet". Szeretném, ha küldenétek pár sort (korábban már volt hasonló), hogy miért szeretitek a blogot, mit köszönhettek neki (ha van ilyen), a neveteket, és ha van kedvetek rajzolhattok is valamit :) A neveket és a szöveget átírom egy füzetbe, ha pedig akad 1-2 rajz is (aminek nagyon-nagyon örülnék) azt kinyomtatom, és beragasztom :) Nagyon örülnék, ha minél többen írnátok, akár itt, akár e-mailben, akár facebookon. Tényleg nagyon boldoggá tennétek vele, és előre is köszönöm, ha valaki ír! :) 

6 megjegyzés:

  1. itt jelent meg 2 *KE* sztorim is, amiért nagyon hálás vagyok hogy kitetted :) és persze arról is eszembe fog jutni, hogy mindig el kellett indítanom a zenét, mivel nem automatikusan megy a zene :D

    VálaszTörlés
  2. Istenem,nekem nagyon fog hiányozni a blog:( Miért zárod be? :(
    Ezen a blogon tudtam meg minél többet az R5-ról,hogy mikor és hol turnézott,jelen pillanatban hol vannak mit csinálnak stb.nem kellett órákon át keresgélnem,itt mindig megtaláltam.
    Minden nap nézem a blogot hogy van e új poszt..és most véget ér..:( Nagyon szomorú vagyok.
    Te hoztad nálam "divatba" a KE sztori irogatást,barátnőmmel Edinával csináltunk egy KE sztori csopit is,abba renegeteg KE sztorikat irogattunk.
    miért hagyod abba? Kérlek szépen ne hagyd abba:(( <33333

    VálaszTörlés
  3. Én még nem régen kezdtem csak megkedvelni az r5 . Keresgéltem mindenféle blogot, hogy megtudjak egy kicsit többet a bandáról. Az első pillanatban beleszeretttem a blogodba. Egyszerű, érthető és érdekes ( nagyon jók voltak a fordítások is) Nagyon megörültem hogy vannak mégolyanok mint én ( ahogy te mondanád: lyncherek) . Annyita boldog voltam amikor felkeltem reggel komásan feljöttem a honlapodra és megláttam az új posztokat :-) . Máris jól indult a napom. Biztosan tudtam hogy amikor felmentem ahonlapodra akkor épp valaki elkezdte megkedvelni az r5 . Nem tudom miért hagyod abba, de biztos meg van rá az okod . De egy biztosan tudnod kell attól ,ég hogy nem válaszolunk minden kérdésedre attól az nem azt jelenti hogy nem gondolunk rád vagy hogy nem érdekel.... Nagyon is fontos vagy nekünk . :-). Köszönöm az elmúlt pár honapot amikor minden reggel jól indult a napom
    Lili

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyet kell hogy értsek Lilivel..attól hogy nem jelentkeztek egyes megrendezett játékodra annyian amennyien esetleg vártad volna,az nem azt jelenti hogy el is felejtettünk,mert NEM..többen vagyunk azok akik imádják a blogodat,és napi rendszerességgel nézik,köztük ott vagyok én is!
      Nagyon sajnálom,hogy bezárod a blogod,nagyon fog hiányozni:(
      Puszi: Dia

      Törlés
  4. Ne zárd be a blogot csak most találtam rá de nagyon szeret és szeretném tovább olvasni de ezzel nem vagyok egyedül mert sok hasznos informáciöt adtál meg az R5 ról !!!!!!!!!! NEHOGY BEZÁRD!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. katarina sipőcz2014. július 6. 1:07

    Nagyon imádtam ezt az oldalt kár hogy abbahagyod ezen az oldalon tudtam meg majdnem mindent az r5ról nagyon fog hiányozni a blogod

    VálaszTörlés