2013. július 10., szerda

Figyelem!

Az utóbbi időben nem nagyon tudtam frissíteni az oldalt, ezért szeretnék elnézést kérni. Tényleg sajnálom, de nem volt időm. De ígérem mindent bepótolok! Holnap teszek fel képeket, videókat, és 2 dalszöveg fordítást. Mivel a statisztikák alapján többen érdeklődtök az Austin&Ally-s posztok iránt így elképzelhető hogy a jövőben erről a témáról többet olvashattok. Ami a dalszöveg fordításokat illeti, én fordítom az összes dalszöveget amit felrakok, és ha esetleg valami hiba van benne, vagy rosszul fordítottam, bocsássátok meg. Ha nincs fent a kedvenc dalod szövege nyugodtan írj kommentet bármelyik poszt alá, és én igyekszem a lehető leghamarabb, a lehető legjobban lefordítani a szöveget. Ugyanígy kérhettek képeket is vagy akár küldhettek is, és akkor kiteszem a blogra.
Azt hiszem csak ennyit szerettem volna.
Legyetek jók, vigyázzatok magatokra! Puszi :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése