2015. július 19., vasárnap

R5 - I can't say I'm in love (magyar szöveg)



A szív gyorsabban ver, talán meg kell műteni
Természeti katasztófa, átviszel(?)
És d-d-dadogok, a látásom h-homályos
Senki más nem tud térdre kényszeríteni

És a légkör felforrósodik, amikor egyedül vagyunk
De nem tudom azt mondani, hogy szerelmes vagyok
Nem, nem fogom

Nem tudom mi a szerelem
De tudom, hogy még soha nem éreztem így
A csókod varázslatos
Mint egy kör, igen ez tökéletes
Mondhatom hogy igen, ketté tépett téged (?)
Te mondod először – Neked könnyű
Még akkor sem, ha tudom, hogy igaz
Nem mondhatom, hogy szerelmes vagyok
Még ha tudom is, hogy igaz
Nem mondhatom, hogy szerelmes vagyok

A f-félelem végig fut az ereimben
Megismertelek, ez volt a végzetem
Tudom, hogy az enyém vagy, olyan szavakba kapaszkodok, amiket
nem tudok kimondani
És minden amit irántam érzel, tudod ugyanazt érzem én is

Nem tudom mi a szerelem
De tudom, hogy még soha nem éreztem így
A csókod varázslatos
Mint egy kör, tökéletes
Mondhatom hogy igen, ketté tépett téged
Te mondod először- Neked könnyű
Bár tudom, hogy igaz
Nem mondhatom, hogy szerelmes vagyok
Bár tudom, hogy igaz,
Nem mondhatom, hogy szerelmes vagyok

Feltártad a szívem, felnyitottad a szemem
Minden átváltozott színessé a fekete-fehér helyett
Minen amit látok, egy új valóság
Baby, ez a szerelem?

Ez szerelem? Ez szerelem?
Igen, ez a szerelem
Tudom, mi a szerelem
És tudom, hogy még soha nem éreztem így
A csókod varázslatos
Mint egy kör, igen, ez tökéletes
Mondhatom hogy igen, ketté tépett téged
Én fogom először mondani, csak neked
Mondhatom hogy igen, ketté tépett téged
Én fogom először mondani, csak neked
Most kezdem felfogni, hogy ez az igazság
Én fogom először mondani, csak neked
Csak egy dolog van hátra
Baby, szeretlek
Baby, beléd szerettem
Baby szeretlek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése