2014. augusztus 8., péntek

Friss

A banda tegnap (nekik tegnap, nekünk ma hajnalban) grillezett.
Riker ezt tweetelte:
"Csak hogy tudjátok.. @rockyR5 a grill mester. Ez a csirke ISTENI!"
(Lányok, ha szerettek enni Rockyhoz menjetek feleségül xD)

Rydel a kövezkező videót tweelte: http://instagram.com/p/ra6NdhhtdW/ és ezt írta hozzá: "Rocky a medencébe hajtott a biciklimmel"
És itt egy kép is:

Ryland folyamatosan árulja ebay-en a fellépő ruhákat: http://www.ebay.com/sch/rylandr5/m.html?_nkw=&_armrs=1&_ipg=&_from=

Közvetlen hivatkozás a képhez

Ryland a Popstar! magazinban:
Közvetlen hivatkozás a képhez

2 megjegyzés:

  1. Igen Rocky-nak már régen is megmutatkozott a szakács tehetsége :D idézem "Tedd a sütit a sütőbe hogy megsüljön" :D A biciklis videót már annyiszor megnéztem ma :'D és mindig röhögtem rajta xd Amúgy nagyon jó a blogod. ^-^ (még egy ilyen szaros kis valamit is kapsz)
    U.i.: TO NARNIAAAAAAA vagy valami ilyesmi :D
    ~Anonymus, jó amúgy Hann :D

    VálaszTörlés
  2. :D hát én még csak a mozgó képeket láttam amikor a medencébe ugrik de pffuuuuhuuu :DDDDD Én ott pisiltem bee :DDDD

    VálaszTörlés