2014. augusztus 8., péntek

Órarendek

Sziasztok! :) 
Csináltam pár órarendet idén is, remélem tetszenek! :) Majd csinálok még órarendeket is, meg füzetborítókat és füzetcímkéket. Mielőtt bármilyen félreértés történne: ezeket NEM lehet megrendelni! Én csak megszerkesztem a képeket, nektek kell otthon kinyomtatni őket. 
Ha szeretnétek még valamit, vagy ha eszetekbe jut valami más (esetleg könyvjelző vagy hasonló iskolai dolgok amiket megtudok szerkeszteni), vagy esetleg saját képet küldenétek órarendhez szóljatok! Írjatok kommentet vagy e-mailt (imstarnii@gmail.com).








4 megjegyzés:

  1. Szia!Riker-es órarendet és füzetborítót tudsz csinálni??
    Előre is köszi!!!:)

    VálaszTörlés
  2. Szia:)) nagyon jok a fuzetboritok es az orarendek is! :D
    Tudnal Ross-os fuzetboritot is csinalni?:D elore is koszii :D

    VálaszTörlés
  3. Szia:)
    Csatlakozom az előttem komizókhoz..nagyon jók az órarendek,füzetborítók.
    Én is szeretnék csak Riker-ös füzetborítót,külön Ross-ról és egy olyat ahol az egész banda is rajta van,csak ne fekete-fehér alapon.Megtudnád nekem csinálni? :)
    Előre is köszii:*

    VálaszTörlés
  4. Én szeretnék 5 db könyvjelzőt ( mindegyik tag egy könyvjelző) szeretnék egy r5 ös logóju füzetbörítot ( vannak a neten ilyen szines pöttyös mintájuak) és egy teljes bandás órarendet ( ha lehetne megoldani hogy az alapszín menta lenne) nagyon nagyon megköszönnék és egy életre leköteleznél :-)
    A mostaniak is szenzációsak :-)

    VálaszTörlés