2014. február 8., szombat

Weekend Talk (Sunday Talk)

A múltheti Sunday Talk című bejegyzés Weekend Talk néven fut tovább, így egész hétvégén beszélhetünk egy témáról! :)

 Múlthéten elmondtátok melyik Forget about you klipet szeretitek jobban, és hogy mi a kedvenc részetek, most pedig elmondhatjátok mi a véleményetek Rydellingtonnal kapcsolatban!
 Szerintetek tényleg együtt vannak? Ha igen, örültök neki? Valamint: szerintetek ennek a (lehetséges) kapcsolatnak milyen előnyei és hátrányai vannak a bandára nézve?
További kérdések: Szerettétek Kellingtont? Kedveltétek Kelly-t? Szerintetek Ellington a Kellyvel való közel 5 éves kapcsolat után tényleg ilyen hamar összejött volna Rydellel, vagy már hamarabb volt köztük valami?

3 megjegyzés:

  1. Szerintem, Rydel és Ellington között mindig is volt valami. Nekem Kelly nem volt szimpatikus.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nos én hatalmas Rydellington rajongó vagyok. Elképzelésem sincsen, hogy együtt vannak-e, de én nagyon örülnék neki.
    Talán ennek előnye az lenne, hogy mivel a bandában lenne egy szerelmes pár így talán többet lennének újságokban és már csak emiatt is nagyobb lehet a hírnevük.
    Hátránya pedig az, hogy rengeteget látják egymást és ebből kifolyólag nagyon hamar meg is unhatják egymást, és ha esetleg szakítanának biztos kényelmetlenül éreznék magukat, hogy továbbra is rengeteget kellene együtt lenniük.
    Kelly első látásra nem volt nekem szimpatikus, de nem ismertem őt, így nem tudok a kapcsolatukról mit mondani.
    Szerintem ha ilyen hamar összejött Rydel-el (már ha összejöttek), akkor biztosan előtte is volt már köztük valami. :)

    VálaszTörlés
  3. Én valahogy nem rajongok a Rydellington-nak.
    Nem tudom miért.Hisz már 5 éve barátok,együtt lógtak együtt csináltak mindent.
    És ha össze jönnének,és netán valami miatt szakítanánk az nem lenne jó se a bandának se nekik.
    Előnye,lehetne az amit Krisztina írt többet szerepelnének az újságokban ami persze jó.
    Hátránya,én például rossz néven venném ha benne lennék egy bandába össze jöttem volna egy fiúval de szakítottunk és még akkor is vele kéne lenne a banda miatt!
    Szerintem Ratliff is és Rydel is (ha szakítanának) kellemetlenül éreznék magukat!
    Ők mindig is barátok voltak,és szerintem maradjanak is csak barátok!
    De az én véleményem!
    Szerintem még nem jött össze Ratliff és Rydel,mert ha igen akkor szerintem az tudnánk! :)
    Kelly-t annyira nem ismertem,nem sok mindent tudok róla,szóval róla nem nyilatkozom.
    Kicsit rosszul is érintett hogy 5 év után szakítottak..pedig olyan jól meg voltak,és most egyszeribe vége!
    Egyébként valaki tudja hogy miért szakítottak? Aki tudja leírná nekem?:)

    VálaszTörlés