2014. február 22., szombat

Weekend talk

A legutóbbi Weekend talk szuperül sikerült! :) Nagyon sokat komiztatok, és tényleg beszélgettetek, barátkoztatok. Nagyon örülök neki! Pontosan ezt szerettem volna elérni! Remélem most is aktívak lesztek. Legújabb témánk: Kivel cserélnél helyet?
Ha akárcsak egy napra is testet cserélhetnél bármelyik R5 taggal, ki lenne az, és miért? Mi az amit mindenképp megtennél?

  (Persze, Rossal, és egész nap a tükör előtt nézegetnétek magatokat meztelenül xD, ez a legáltalánosabb, tudtok valami eredetit?)

5 megjegyzés:

  1. ÚÚ én Rydel akarok lenni *o*
    Egy napra gyönyörű lennék*-* Egész nap a ruháit próbálgatnám a tükör előtt >< utána pedig a fiúkkal játszanék XD (pluszban ütném és ölelgetném őket<3) Este pedig lenne egy nagy R5Family vacsora :DD

    VálaszTörlés
  2. Én Ross lennék.... és nem azért, hogy egész nap meztelenül nézzem magam a tükörben, bár az is benne van a tervben..hmm.. végre valami szépet is látnék.... Hanem azért, hogy érezhessem, milyen az, ha valakit több millióan imádnak, hogy milyen az, ha 4+1 testvérrel laksz együtt (bár ez nem olyan sokkal üt el az én esetemtől, mivel 3 testvérem van), hogy megtudjam, milyen együtt élni a hírnévvel együtt járó stresszel, hogy milyen az, ha a zene és a család teszi ki a mindenedet, hogy elolvassam a rólam szóló FanFictionokat, hogy röhögjek egy jót a sok baromságon, amit az internet talál ki rólam, és megtudnám, hogy Ross milyen szempontok szerint nézi a lányokat. Mert hogy egy ilyen embernek, mint Ross nincs barátnője, első ránézésre is hihetetlen.. hiszen ő helyes, rendes, vicces, tehetséges és még lehetne sorolni, és minden igazi rajongó örülne szerintem, ha egy lány oldalán látnánk boldognak. Egész nap hülyülnék a tesóimmal, a családommal együtt nézném az Austin és Allyt, és élvezném, hogy tudom, hogy büszkék rám. A sorozatban együtt hülyülnék a stáb többi tagjával, és amint lenne időm, felkeresném a régi barátaimat és velük ökörködnék. Koncertről koncertre járnék, és a testvéreimmel együtt élvezném, ahogy egyre közelebb jutunk ahhoz, amit el akarunk érni. :)
    Huhh.. egy kicsit hosszúra sikeredett, de a lényeg benne van :) Én viszont arra is kíváncsi vagyok, hogy Nii! Te ki lennél az R5 tagjai közül?
    Imádom a blogod, további jó hétvégét, és sok posztolási vágyat :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha tippelnem kéne azt mondanám, hogy Áron Riker testébe bújna a legszívesebben :D
      Igaz életem?
      (Gondolom válaszolni úgy se fog mert nem szokása ő lustaságának (nem bántás :D) de tuti, hogy ő is Riker lenne ha csak egy napra is)

      Törlés
  3. Nem tudom... Rikerrel és csak a te kedvedért Áron!! :D
    Én megkeresném magam aztán téged :D
    Amúgy egy napra sztárnak lenni... Érdekes lenne. Azt se tudnám, hogy ki kicsoda csak úgy a Lynch családot és Ell-t ismerném :D Fura lenne. Na mindegy... Én kiélvezném (minden perverzség nélkül) azt az egy napot. Jáááá és tuti elmennék bungee jumpingolni :D
    De várj... Nem... Megkeresném magam és őt is vinném mert ha én Riker testében vagyok akkor ő az enyémbe és hát na... hát... érted te XD
    Hogy én miért égetem itt magam... Mind1 :D

    VálaszTörlés
  4. Én Rydel lennék :') És mivel az R5 tagjai közül nekem Ratliff a kedvencem, azon az 1 napon valóra váltanám a 'Rydellington'-t ;)
    De egyébként most így komolyra fordítva a szót, tényleg jó lehet egy napig Rydel-nek lenni! Ő gyönyörű és tehetséges! És egész nap divatbemutatót tartanék a srácoknak, ürügyként, hogy minden ruhát felpróbálhassak :D
    Jó lenne megtapasztalni milyen mikor ENGEM szeretnek az emberek.. olvasni a rajongói leveleket és nemmellesleg egy szuper R5FAMILY tagja lenni :)

    VálaszTörlés