2014. április 28., hétfő

Érdekelne

Sziasztok kedves Olvasóim! :)

Bocsánat, de ez most nem egészen R5, inkább csak a bloggal kapcsolatos.
Tudjátok, felvetődött bennem egy kérdés... vagy talán több is... És szeretném ha kapnék választ :)
Azon tűnődtem, hogy vajon van-e valaki köztetek, aki "köszönhet valamit" ennek a blognak. Ilyenekre gondolok mint például: itt ismertetek meg más R5ereket, esetleg új barátokat szereztetek, vagy a blogon találkoztatok először az R5-val, vagy itt szerettétek meg őket, vagy esetleg a blognak köszönhetően jobban megismertétek a bandát... meg ilyesmik.
Tényleg sokat jelentene ha válaszolnátok, még akkor is ha nincs ilyen élményetek a bloggal kapcsolatban :D

Puszi: Nii

6 megjegyzés:

  1. Hát anno mikor először kerestem rá az R5-ra akkor ez az oldal volt az ami segített. Sokkal több dolgot megtudtam róluk és a csoportot is itt találtam meg, szóval ezen keresztül ismertelek meg titeket^^

    VálaszTörlés
  2. Én beírtam egyszer, hogy R5 band és ezt az oldalt adta ki elsőnek...itt olvastam róluk először....itt találkoztam elsőnek R5-os blogokkal és bloggerekkel....innen szedtem pár plakátot a szobámba :P na meg a friss információkat is innen tudtam meg...Rohadt sok mindent köszönhetek én személy szerint- e oldalnak!! <3

    VálaszTörlés
  3. Én itt sokkal több infót tudtam meg róluk. (Mert amikor R5-os cuccokat kerestem ebbe az oldalba léptem be és rányomtam a főoldal címkére és ott egy csomó új dolgot olvastam róluk. Ami nagyon tetszett) Imádom ezt a blogot minden nap nézem! Lili

    VálaszTörlés
  4. Én végig néztem, minden egyes ötletelésed, örvendezésed ott voltam, mikor kitaláltad, hogy megcsinálod ezt a blogot és néha még segítettünk is ha kértél minket. És ugyan úgy röhögtem és felháborodtam veled minden hülye komin. mit adot ez a blog? Téged. (mondjuk ez nem teljesen igaz mert azt mind tudjuk, hogy nem itt ismertük meg egymást xDDDDDDDD) De ja :)

    VálaszTörlés
  5. Én még egyszer tengerperti tini mozi dalszövegeket kerestem képekben és a képeket itt találtam meg. Később jobban megnéztem a blogot és találtam 1 csomó információt a bandáról, itt "szerettem" meg jobban Rikert.

    VálaszTörlés
  6. Nos,én igazából itt senkivel se beszélgetek,ami kicsit aggaszt!:/ Örülnék ha néhány R5ers-el tudnék beszélgetni!
    Már nem is tudom mikor találtam rá erre az oldalra,tavaly még,azóta mindig nézem! Minden nap! Többet akartam megtudni R5-ról,beírtam a google keresőben és nekem is ezt adta ki először! Nagyon sok dolgot tudtam meg róluk,olyat is amit más "helyen" blogon nem hiszem!
    Számomra nagyon hasznos ez a blog! ♥

    VálaszTörlés