2013. szeptember 13., péntek

Fanfiction!

FIGYELEM!

Lehetőség van arra, hogy az oldalon induljon egy fanfiction, amit TI írhattok. Ha vagytok elegen, és van hozzá kedvetek, akkor írhatnánk egy közös fanfiction-t. Én írnám az első mondatot, a többit pedig Ti. Kommentben leírnátok hogy Ti hogyan képzelitek el a folytatást, esetleg megfogalmazzátok, és én hozzáírom a történethez. Én úgy képzeltem hogy egy újebb fület teszek felülre (oldalt) (pl: We are R5, A&A, Dalszövegek stb..) és ott íródna a történet, és a komikat is odaírnátok. Persze ez nem kötelező, csak ha van kedvetek, akkor szerintem jó móka lenne. Ha ismertek igazi és lelkes Lynchereket szóljatok nekik is hogy csatlakozzanak. De ez csak akkor valósul meg ha tényleg lesz rá érdeklődés. Szerintem remekül lehetne szórakozni, és vicces kis történet lenne belőle a végén! :) Szóval gyerünk hajrá toborozzatok Lynchereket, és aztán játékra fel!!! :)

4 megjegyzés: