2013. szeptember 24., kedd

R5 - Forget about you (magyarul)


Ó, ne, megint
Hallom a hangod a rádióban 
Mint minden egyes dalt rólad 

Minden másodperc, amit 
Selszúrtunk megragadt a fejemben 
Ezektől zaklatott és zavaros leszek

Baby, azt hiszem,elvesztettem az eszem 
Olyan, mint ha lezuhantál volna az életembe 
Én folyamatosan elvesztem az időérzékem
Annyira elrontottam, yeah
Annyira elrontottam! 

Nem emlékszem, mit csináltam ma este 
Vagy még tegnap 
Mint haver, hol a kocsim? 
Elnézést, mi a nevem? 

Valaki adta nekem ezeket a ruhákat 
Nem emlékszem ki 
Az agyam teljesen üres 
De téged nem tudlak elfelejteni, elfelejteni

Gondolom visszajön 
valami az együtt töltött időből
Bárcsak felvettük volna 

Tehát jobb, szuper szűk 
Nem emlékszem a dologra tegnap este 
De mosolyogva keltem reggel 

Baby, azt hiszem,elvesztem az eszem 

Olyan, mint ha lezuhantál volna az életembe 
Én folyamatosan elvesztem az időérzékem
Annyira elrontottam, yeah
Annyira elrontottam! 


Annyira elrontottam! 

Nem emlékszem, mit csináltam ma este 
Vagy még tegnap 
Mint haver, hol a kocsim? 
Elnézést, mi a nevem? 


Valaki adta nekem ezeket a ruhákat 
Nem emlékszem ki 
Az agyam teljesen üres 
De téged nem tudlak elfelejteni, elfelejteni


Nem tudlak elfelejteni
elfelejteni

Merre van a fel? Merre van a le?
Körbe forog a szoba és nem lehet megállítani
Magasan lebegek, magasan a föld felett 
megfogtál, és nem kaplak meg 

Nem emlékszem, mit csináltam ma este 
Vagy még tegnap 
Mint haver, hol a kocsim? 
Elnézést, mi a nevem? 


Valaki adta nekem ezeket a ruhákat 
Nem emlékszem ki 
Az agyam teljesen üres 
De téged nem tudlak elfelejteni, elfelejteni


Nem tudlak elfelejteni
elfelejteni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése