2013. szeptember 19., csütörtök

R5 - One Last Dance

Magyar dalszöveg:

Néhány könycsepp mogyoróbarna szemedben, 
Nem akarom elhinni hogy miattam sírsz
Nagyon régen elrontottuk,
De én még mindig rád gondolok

Soha nem akartam összetörni a szíved
A dolgok néha darabokra esnek
Szóval van egy éjszakánk hogy rendbehozzuk
Mielőtt elbúcsúzunk

Szóval várj, várj még,
Adj még egy esélyt
Hogy bepótoljuk, bepótoljuk
Csak kell egy utolsó tánc.

Elsőéven láttam az arcodat, 
Most az érettségi napján 
Azt mondjuk végig barátok leszünk.
Kezdhetnénk előröl? 

Szóval várj, várj még,
Adj még egy esélyt
Hogy bepótoljuk, bepótoljuk
Csak kell egy utolsó tánc.

Hallottam hogy kelet felé veszed az irányt
Szóval hozzuk rendbe köztünk a békét
Amikor rám gondolsz 
és mosolyogsz, akkor én is mosolygok

 Szóval várj, várj még,
Adj még egy esélyt
Hogy bepótoljuk, bepótoljuk
Csak kell egy utolsó tánc.

Szóval várj, várj még,
Adj még egy esélyt
Csak egy dal, aztán lelépek
Táncolj velem utoljára
Csak kell egy utolsó tánc.

2 megjegyzés: