2013. szeptember 27., péntek

#R5family játék

BUMM! Elérkeztünk a blog 100. bejegyzéséhez. Bizony, kereken ez a 100. poszt amit megosztok veletek. Sokat gondolkodtam hogy miről írjak ebben a bejegyzésben, és arra jutottam hogy először is megköszönök mindent. Köszönöm a kommenteket, a feliratkozókat és a rengeteg oldalmegjelenítést. Azért is örülök ezeknek mert ezekből tudom hogy vannak igazi Lyncherek <3 Másodszor, pedig arra gondoltam játszhatnánk! Különböző R5 dalokból írok részleteket (pontosan 3 dalból). Aki jövőhét péntekig (október 4.) elküldi e-mailben a 3 dal címét amikből vannak a részletek, és folytatni is tudja a szöveget (min.1 sor) az részt vehet a sorsoláson. A nyertes kap egy saját, névreszóló személyre szabott hosszú *KE* sztorit ( az e-mailben azt is írd meg hogy kivel szeretnéd). Az e-maileket ide küldjétek: imstarnii@gmail.com .

Dalszöveg részletek:
  • ,,Oh no, here we go hear your voice on a radio like every single song is about you..."
  • ,,This ain't no remake of a Romeo story.."
  • ,,You can change your hair five times a week, you can change your name.."
Ha magatoktól nem tudjátok ki találni melyik dalból van az idézet használhattok segítséget. (Google, Lyncher barátnő stb..) 
A játék menete:
Ti bekülditek a megfejtéseket, én pedig a helyesen válaszolók közül véletlen szerűen kiválasztok egyet aki megkapja a *KE* sztorit (amit én magam fogok írni). 

Ha bejön a játék és sokan küldtök megfejtéseket akkor a közeljövőben számíthattok még ilyen játékra!


Viszont szeretném ha egy másik játékot is kipróbálnánk! De ez csak a bátraknak való... 
A feladat: írd a homlokodra azt a feliratot hogy LYNCHER majd állj oda a szüleid (vagy tesód) elé, és bámuld őket/őt majd ne csinálj semmit csak várd meg mit reagálnak. 
Ezután ülj a gép elé gyere fel az r5rocks-hu.blogspot.com oldalra és írd ide komiba hogy mik voltak a reakciók :') Ha ezt legalább hárman megírjátok komiban akkor legközelebb én is leírom :) (ebből is várhatóak még hasonlóak ha sokan játszotok)

2 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Készen vagyok...és én vagyok az a béna aki kétszer küldött neked e-mailt :D de mind kettőt olvasd el légyszi :DD Köszii <3 :)

    VálaszTörlés