2013. október 4., péntek

#R5 family játék

Meg van a nyertes!!! Először is nagyon örülök hogy voltak jelentkezők, és aminek még jobban örülök hogy csak helyes megoldások érkeztek! :) Úgy látom igazi Lyncherekkel van dolgom <3 És mivel voltak jelentkezők a játék folytatódik. A következő körben képeket fogok kitenni és az lesz a feladatotok hogy kitaláljátok melyik klipből vannak. Aki most nem nyert az se szomorkodjon, mert lehet hogy legközelebb ő fog nyerni ;) (amennyiben továbbra is lesznek jelentkezők minden héten lesz ilyen játék mindig más-más feladatokkal) Na de nem is húzom tovább az időt, ezen a héten a nyertes: Martina B.! Gratulálok Martina!

Szóval *KE* sztori: Martina és Ross

Reggel alig bírtam kikelni az ágyból. Egész éjjel nem aludtam, mert azon gondolkodtam mit vegyek Ross szülinapjára. Legszívesebben vettem volna neki egy képes lapot amire ráírom hogy "Szeretlek" és szivecskéket rajzoltam volna rá, hogy végre észre vegye mennyire belé zúgtam. De ezt nem tehettem. Felöltöztem, és elindultam a városba, hátha találok valami jópofa ajándékot. Miután lejártam a lábam és semmit nem találtam szomorúan mentem haza. Már csak pár óra volt Ross szülinapi bulijáig, és én ott álltam a szobámban tanácstalanul. Végül úgy döntöttem nem szomorkodom tovább, hanem neki állok készülődni, hogy legalább kinézzek valahogy amikor köszöntjük Rosst. Felvettem a legszebb ruhámat, feldobtam egy kis szájfényt, és indultam nehogy elkéssek. Amikor odaértem már mindenki készen állt Ross fogadására. Gyorsan én is beálltam a többiek közé és vártuk hogy Ross belépjen az ajtón. Ez meg is történt pár másodperccel később. Ekkor egyszerre kiáltottuk:
- Boldog szülinapot!!!
Ross arcán a meglepődöttség, és a boldogság látszódott. Mindenki sorba állt hogy átadhassa az ajándékot. Én természetesen a végére maradtam, mivel semmilyen ajándékot nem vittem magammal.
- Sajnálom Ross, de későn álltam neki az ajándék keresésnek, és nem találtam semmit amit neked adhatnék. - mondtam neki szomorúan.
- Ugyan Martina, ne viccelj. Te vagy a legszebb ajándék amit valaha kaptam. Lennél a barátnőm?
- Tényleg, engem szeretnél szülinapodra? - kérdeztem könnyes szemekkel.
- Igen, semmi sem tenne boldogabbá.
- Ross, örömmel leszek a barátnőd. - mondtam, majd Ross megcsókolt.
A jelen lévő vendégek nagy tapsviharban törtek ki. Mindenki gratulált, majd Ross édesen odasúgta nekem:
- Szeretlek!

1 megjegyzés: