2013. október 13., vasárnap

*KE* - Ross ((játék))

Lola *KE* sztorija mert ő nyerte a játékot ;)

Ross beül a kocsiba és elhajt, én pedig itt állok magányosan, összetörve, zokogva, szakadó esőben a házunk előtt... Nem tudom elhinni hogy Ross szakított velem. Két éve azt ígérte hogy sosem fog elhagyni, hogy semmi sem állhat közénk, most pedig azt mondja nincs rám ideje... Az embernek arra van ideje amire akarja hogy legyen... Bemegyek a házba, és előveszek egy száraz törölközőt. Miközben a hajamat törölgetem megpillantok az éjjeliszekrényemen egy fényképet. Egy kép, rólam és Rossról. Eszembe jutnak a régi emlékek, amikor még "volt rám ideje", amikor még kézenfogva sétáltunk és könnyeim patakokban folynak. Lefekszem az ágyra és szorosan magamhoz ölelem a képet, mintha csak az életem múlna rajta. Nem akarom elengedni, ahogy Rosst sem. De ő elment. Semmi mást nem hagyott itt nekem csak az emlékeket. Legszívesebben utána mennék de ő már biztosan a repülőn ül, úton a világ másik végébe. Hiányzik. Bármennyire is küzdök az érzés ellen, az egyre csak erősebb lesz. Még mindig szeretem Rosst, de vajon ő is engem? Ha szeretne nem hagyott volna el... Egyszer csak megcsörren a telefonom. Átmászok az ágy másik végébe, és a telefonom kijelzőjére pillantok. Egy SMS Rosstól: Nézz ki az ablakodon. Kicsit összezavarodtam, de megteszem. Oda megyek az ablakhoz, a függönyt óvatosan félrehúzom és kinézek az udvarra. Ross ott áll teljes életnagyságban, bőrig ázva a még mindig szakadó esőben. Több nem is kell, gyorsan belebújok a kabátomba és leviharzok a lépcsőn, majd ki az ajtón és gondolkodás nélkül Ross nyakába ugrok. Szorosan ölelem nehogy megint elmenjen.
- Hogy-hogy visszajöttél? - lihegem a nyakába.
- Rájöttem hogy hibáztam. Lola, nélküled nem tudok élni. Kérlek neharagudj.
Ross a derekam köré fonja karjait és így állunk hosszú percekig az esőben.
- Szeretlek. - suttogja Ross.
A következő pillanatban ajkaink egymást súrolják, a hosszú csóknak pedig csak a levegőhiány vethet véget....

Remélem tetszett, azt írtad kicsit érzelmesebbet szeretnél, nem tudom mennyire sikerült :))
Jelentkezzetek a következő játékra is sokan hogy Ti is nyerhessetek egy *KE* sztorit!!! 

1 megjegyzés: