2013. október 21., hétfő

*KE* sztori (játék)

Kis késéssel megérkezett Brigi *KE* sztorija. A játék következő fordulója pénteken lesz kint! Addig várok ötleteket hogy szerintetek milyen feladatok legyenek benne :) 

*KE* sztori: Brigi és Ratliff

Csak ültem a hintában, és szorongattam a könnyeimtől elázott zsepit. Este volt, sötét, és kicsit fújt a szél, megszárítva legördülő könnycseppeimet, amik akaratlanul is előjöttek akárhányszor csak arra gondoltam hogy Ratliff sohasem fog annyira szeretni engem, mint én őt. Én már az első pillanatban beleszerettem gyönyörű szemeibe és ellenállhatatlan mosolyába, de sohasem éreztem hogy ezt viszonozná. Ahogy a szél egyre erősödött, és a könnyeim is egyre nagyobb patakokban folytak miközben a földet bámultam, észrevettem hogy valaki leült mellém a másik hintába. Észre sem vettem hogy közeledik annyira belemerültem a gondolataimba. 
- Mit csinálsz itt ilyen későn? - kérdezte. 
Mivel sötét is volt, és a könnyek mögül alig láttam valamit, nem láttam tisztán ki az, de a hangjáról felismertem. Ő volt az. 
- Ratliff... hát te? - kérdeztem miközben szememet törölgettem. 
- Csak mondani szerettem volna valamit. 
- Mondd. 
- De nem itt. Gyere velem. - mondta és felállt a hintából majd a kezemért nyúlt hogy felsegítsem engem is a hintából. 
Ratliff nem engedte el a kezemet, összekulcsota az ujjainkat, és így mentünk egy ideig. Végül egy picike kis tóhoz értünk, amiről addig nem is tudtam hogy létezik. Gyönyörű volt még így sötétben is. A hold tükörképe a vízen csillogott. 
- Na most már elmondod amit akartál? És hogy miért kellett idejönni? - kérdeztem türelmetlenül. 
- Azért kellett idejönni mert ez az én "titkos búvóhelyem" - mondta viccelődve, és közelebb lépett - És csak azt akartam mondani hogy.... Szeretlek! 
Pár pillanatig nem akartam elhinni amit mond, de egy csókkal mindent bizonyított... <3

Remélem tetszett!!!! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése