2013. október 19., szombat

#R5family játék 3

Szomorúan vettem tudomásul, hogy ezen a héten nagyon kevesen jelentkeztetek a játékra. És így őszintén, nem sok értelme van. Ez a játék csak akkor jó, és izgalmas ha minél többen jelentkeztek. Szóval nem teszem ki a következő fordulót, csak akkor ha legalább pár ember jelzi kommentben hogy szeretné. Nekem tényleg mindegy hogy játszunk-e, mert miattatok csinálom, ha ti nem szeretnétek akkor nem kell játszani.. Ezért is mondom hogy szóljatok ha szeretnétek, hogy tudjak róla. Ha esetleg van ötletetek hogy még milyen játékot vagy versenyt lehetne indítani amihez van kedvetek azt is írjátok meg vagy e-mailben vagy itt a blogon kommentben. (az e-mail címemet megtaláljátok a blogon) Ezen a héten Brigi nyerte a *KE* sztorit!
Drága Brigi, mivel rám bítzad hogy kivel írjam a sztorit, egy másik jelentkező pedig Ratliff-ot ajánlotta mivel vele még nem volt, így vele kapsz *KE* sztorit :)  De sajnos csak holnap :( Ma nem érek rá megirni.
Szóval aki szeretne még játszani az Írjon!




3 megjegyzés:

  1. Én szeretem ezt a játékot és mindig válaszolok! ;) sztem még csináld! :)

    VálaszTörlés
  2. Drága Niki!!!
    Köszönöm szépen, és semmi baj, én tudok várni ;)
    És én természetesen a következő fordulóban is részt szeretnék venni!!
    Emberek, KOMIZNI, KOMIZNI, KOMIZNI, mert szeretnék játszani!!!!!!!!
    Puszi: Brigi

    VálaszTörlés
  3. Én szeretnék játszani, csak a héten még nem voltam a blogon mert nem voltam gépközelben..:)) De szeretnék játszani..:D

    VálaszTörlés