2013. október 30., szerda

Közvélemény-kutatás!!!

Ne haragudjatok hogy ezzel kezdem, nem éppen kapcsolódik az R5hoz, de a legnagyobb álmaim közt szerepel hogy videókat készítsek! Vagyis nagyon szeretnék youtuber lenni de ahhoz sem ihletem sem bátorságom nincs. VISZONT szívesen készítenék videókat a bloghoz. A videókban többet tudnék beszélni például arról hogyan öltözhetünk úgy mint Rydel, szóval ilyen stílus/divat videó, vagy esetleg ha érdekel titeket mesélhetnék arról hogyan ismertem meg őket, vagy meilyek zenéjüket miért szeretem vagy kikérhetitek a véleményem bármiről ami kapcsolódik az R5hoz :) Arra gondoltam hogy Ti mondanátok meg hogy mi legyen a videók témája, csak felsoroltam néhány ötletet. Bár nem hiszem hogy bárki is kíváncsi lenne a hülye fejemre, de ha érdekel titeket a dolog akkor jelezzétek komiban vagy e-mailben! Még annyit hogy ezek R5-os vidik lennének tehát az összes videó témája kapcsolódna a bandához. Hát ennyit szerettem volna, és ha bármilyen ötletetek vagy kérdésetek van a bloggal kapcsolatban tudjátok hol értek el! :)

(az e-mail címemet megtaláljátok a blogon) 

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szóval csinálnál egy videót.Eddig oké.és akkor ha jól értelmeztem akkor a videóban szerepél te ahol az R5 beszélsz?
    "A videókban többet tudnék beszélni" ez a mondatod miatt gondoltam:)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Szerintem tök jó ötlet!! Engem Rydel stílusa nagyon megfogott és bár van fent pár videó amikben bemutatják hogyan öltözik vagy ismertetik....a tiedre is kíváncsi lennék! :) minden jó ami R5-al kapcsolatos :) <3

    VálaszTörlés