2013. december 18., szerda

Better together - 4. rész


4. Felelsz vagy mersz
 
     Egy egész beindító zene alatt Riker Laura derekát átkarolva hátulról, egész hozzásimulva táncolt, s mindenki élvezettel nézte, ahogy Laura érzéki csípőmozdulatokkal dörgölőzik bátyámhoz.
     Nem értem..... ez engem miért zavar? Miért akarom, hogy Laura velem táncoljon ilyen módon? Hogy én öleljem karcsú alakját, s hogy engem kergessen a végtelenségig azokkal a mozdulatokkal? De abban a pillanatban szégyenszemre azt kell mondanom, csak arra tudtam gondolni, hogy jobb vagy bal egyenessel szabadítsam meg Riker-t lehetőleg minél több fogától...
     Mikor vége volt a számnak, Laura sokatmondóan nézett Rocky-ra, aki színpadiasan sóhajtott.
- Oké, oké, én is látom! Megcsináltad. Bevállalós csaj vagy te! - vigyorgott rá Laurára, és a kezébe nyomott 5 dollárt.
     Szóval fogadás volt?! Abban a percben mindennek elhordtam magam, a bátyámmal kapcsolatos gondolataimért. Hiszen ő maga állította, hogy elvileg tetszik nekem Laura, és akkor pont a testvérétől venné el a lányt?!  Nem.... ez nem Riker lenne... Egy barom vagyok.....
- Öcsi te meg mit állsz ott, mint a cövek? - kérdezte hangosan nevetve, majd odajött hozzám és a fülembe súgva folytatta - Úgy néztél rám a tánc közben, mint akit ott helyben leütsz..... Féltékeny vagy? - kérdezte cinkosan felhúzva a szemöldökét, közben egyfolytában vigyorgott.
- Nem - mondtam, s gyomron vátgam, majd elsétáltam. Nem olyan tiszta erőből, csak annyira, hogy tudja, hagyja ezt a témát. Úgy is szoktunk ilyet csinálni egymással, nem sértődünk meg tőle. Riker egy halk nyögést hallatott, vagyis észrevette, hogy nem tanácsos feszegetnie a témát.
- Látom elvoltatok - néztem kikerekedett szemekkel Laurára, mikor odaértem hozzá.
- Rocky azt mondta, hogy nem merem megcsinálni, és tudod, hogy ilyenkor milyen vagyok.....- mentegetőzött azonnal
- Igen tudom - mondtam mosolyogva -, de most már ideje fürdeni! - mondtam Rikernek, s jelentőségteljesen Rydelre pillantottam közben, majd minden fiú szerintem megértette, mire céloztam, majd Ratliff elkiáltotta magát:
- Gyerünk, most! - majd minden fiú elkapott egy lányt, és beugrott vele a medencébe.
     Én is felkaptam a menyasszonyi stílusba Laurát, és vízibombáztunk egyet mi is. Amint Laurát az ölembe vettem, karjait a nyakam köré fonta, de olyan szorosan, hogy azt hittem megfojt, mégsem szóltam.... Élveztem a közelségét... Na tessék, már megint itt tartunk. El kéne gondolkoznom, hogy mit is érzek Laura iránt.... mert amit érzek, az biztos nem puszta barátság, vagy testi vonzalom... Eközben arcát a kulcscsontomba fúrta, és megfeszült az ugrás közben. n hangosan kiáltottam, míg ő csak egy halk vinnyogást hallatott. Nagy csobbanással értünk vízbe.
- Jól vagy? - kérdeztem vigyorogva.
- Nem! - mondta még mindig a kulcscsontomnak, s éreztem, hogy libabőrös leszek a leheletétől - Ez mire volt jó? - Nézett a szemeimbe dühösen. Úgy nézett ki, mit egy vízbe fúlt kiscica, aki tigrisnek hiszi magát. Alig bírtam visszatartani a nevetésem.
- Tömegszellem - mondtam nevetve, mert már nem bírtam visszafogni magam.
- Szuper - mondta, majd egy adag vizet kaptam a képembe. Erre megfogtam magunkat, és merültem egy jó nagyot. Amikor feljöttem a levegőre, megint csak rázkódtam a nevetéstől, ő pedig ismét játszotta a durcás kiscicát..... Nagyon édes volt....Uhh! Ezt most tényleg én gondoltam volna? Majd találkozott a tekintetünk, és mindketten elnevettük magunkat.
     Innentől oldott volt a hangulat. Szinte minden fiú - köztük én is - szaltókat ugrott, tette magukat a lányok előtt, akik inkább csak figyelték, hogy mit csinálunk. Az egyik ugrásnál a szemem lendület közben találkozott Lauráéval, és egy rohadt nagyot estem fejjel a vízbe. Ezen a többiek csak még jobban röhögtek.
     Úgy néhány óra múlva mindenki hazament, csak Laura és Ratliff maradt, és Riker kitalálta, hogy felelsz vagy merszezzünk. Na, pont a legidősebbtől vártuk ezt az ötletet. Mindenki összegyűlt a medence mellett lévő napágyaknál. Elsétáltam, és háttérzajjá alakítottam a zenét - természetesen R5-t -, és már indultam volna vissza, amikor észrevettem, hogy Laura reszket, csak senkinek sem tűnik fel.
     Én meg természetesen játszom a hős lovagot, fogtam egy törülközőt, és a háta mögé lépve ráterítettem.
- Öömmm.... köszi - mosolyodott el szégyenlősen, mikor leültem mellé.
 - Oké Rómeó, nagyon rendes vagy meg minden, egyem a szívedet, de ennyi erővel nekem is hozhattál volna! - mondta tettetett felháborodással Rocky.
- Csak vendégeknek üzemel a Ross-ellátás - kacsintottam rá.
- Akkor legyél szíves megmasszírozni a lábam, mert már nagyon hólyagos! - mondta Ratliff az orromba dugva a lábfejét.
- Fúj!! Vidd innen ezt az undormányt, semmi kedvem a lábzatodat szagolgatni! - prüszköltem, mire mindenki röhögésben tört ki, Ellington pedig sértődötten fonta össze a karját a mellén - Egyébként is, már régóta tudhatnád, hogy te már nem számítasz vendégnek ebben a házban - mondtam, mire kinyújtotta rám a nyelvét, amir ismét egy kacagás követett.
- Na oké srácok kezdjünk! - mondta, majd megfogta a colás üveget, és rámutatott a kupakra - Ez felel - aztán rámutatott a végére -- ez pedig kérdez - azzal letette a földre a lábunk elé, és megpörgette.
- Rocky! Felelsz vagy mersz? - kérdezte az üveg megállása után Ellington.
- Merek! - jelentette ki.
- Oké...ömmm... írj egy SMS-t a régi irodalom tanárodnak, hogy nagyon szeretnél találkozni vele, mert felizgultál! - mosolygott ravaszul Ratliff.
- Ez miért lenne olyan nagy dolog?- kérdezte Laura értetlenül?
- Azért, mert világosan értésére adta Rocky-nak, hogy tetszik neki, éppen ezért Rocky alig tudta lekoptatni a suliban, másrészről pedig azért, mert 21 éves. - magyaráztam gyorsan.
     Rocky először habozott egy kicsit, majd teljes elhatározottsággal tette meg, amit Ellington mondott neki, aztán pörgetett. Riker vs Laura....... Uram atyám.....
- Laura! Felelsz vagy mersz? - kérdezte Riker mézesmázosan.
- Merek.... - nyögte ki Laura, de inkább hangzott kérdésnek, mintsem határozott válsznak. Riker szemei megvillantak, majd rám pillantott, és ennyit mondott :
- Lejtsen kegyed Rómeóval is egy olyan táncot, mint velem - mondta kajánul mosolyogva.
     Laura tekintete először rémült volt, majd kétségbeesett, aztán megadó, s kezemmel fogva húzott fel a székről, miközben én gyilkos pillantást vetettem a bátyám felé, akik izgatottan figyelték az eseményeket. Legalább Ryland elment, egyel kevesebben láthatják majd ezt a kis produkciót, anyáékról nem is beszélve. Riker felállt, és a zenegéphez ment, majd berakta ugyan azt a számot, amire ő és Laura táncolt. Kezdtem beparázni. Ha már a benti incidensnél olyan kevéstől izgalomba jöttem, mire számíthatok most?!
     A zene megszólalt. Én csak álltam, majd azt láttam, hogy mindenki körénk gyűlt.. Remek! Laura elém sétált, de még láttam, hogy az arca halvány rózsaszín, de a szeme izgalmat tükrözött.
     Szóval zavarban van. Hát én is valami hasonlót érzek... De hát szűz vagyok bazdmeg! Szerintem a legtöbb szűz srác hasonlót érezhet, ha egy előjátékhoz hasonló táncot készül lejteni egy lánnyal, aki tetszik neki... De vajon nekem tényleg tetszik Laura? Miket gondolok?! Kezd ez az érzés elhatalmasodni rajtam...
     De várjunk csak! Mi az az izgatottság? Talán..... de itt nem tudtam tovább ezen agyalni, mert Laura megmozdult.
     Először csak aprókat mozdított a csípőjén, szinte alig ért hozzám. Én még mindig csak álltam, és nem tudtam mit csinálni.Mit fognak szólni a tesóim, ha kanosan látnak? Egész végig azt hajtogatták, hogy bejön nekem... ha meglátják, hogy milyen hatással van rám Laura, akkor nekem végem lesz....
- Ross gyerünk! Fogd meg a derekát! - mondta vigyorogva Riker. Kapott tőlem egy megsemmisítő pillantást, mire odasúgott valamit Ratliffnek. Az elvigyorodott, és előszedte a mobilját, majd hallottam, ahogy a videó hangja pittyeg egyet.
- Azt kapcsold ki! - mondtam már szinte könyörögve.
- Hogy ez elvesszen? Kösz azt nem! - mondta Ratliff.
- Ross gyerünk! - mondta Riker, mire megfogtam Laura derekát, és egy hajszálnyival közelebb húztam magamhoz - Nagyon jó! Laura, egy kicsit intenzívebben, ha kérhetem!
     Éreztem, hogy Laura egyre vadabban köröz fenekével az ágyékomon, majd azt, hogy kezd elhatalmasodni rajtam az az érzés. A nadrágomban egyre kevesebb a hely.....
     Gondoltam, ha már ilyen helyzetbe hoztak a srácok, akár még élvezhetem is, ezért megpróbáltam csak a zenére koncentrálni. Így én is táncolni kezdtem, ezzel Laurát magamhoz húztam. Alig észrevehetően megugrott - bizonyára megérezte a lábam között ágaskodó vágyamat -, de a táncot nem hagyta abba. Hamarosan megszűnt köztünk minden távolság, s én önfeledten szorítottam magamhoz vékony testét. Engedtem, hogy magával ragadjon az érzés, és egy lágy csókot leheltem Laura nyakába. A testem önálló életre kelt... Intenzíven szorítottam magamhoz törékeny alakját, s közben az adrenalin dübörgött a véremben... Egészen a válláig apró puszikkal hintettem be, és mentem volna tovább is, amikor........
- Öömm... oké gyerekek! Ennyi... köszönjük.....- hatolt be a tudatomba Riker zavart hangja.
     Laura már épp ellépett előlem, és láttam, hogy mindenki pillantása egybőloda esik... Nem is csodálom... Olyan voltam, mint a zászlórúd.
- Egy percet kérek! - mondtam gyorsan, és a medencébe ugrottam. A víz a száraz bőrömnek jéghideg volt, és szerencsére elég kijózanító hatással volt rám..... túlságosan is. Mikor kimásztam, csak egy meleg törülközőre tudtam gondolni.
- Gyere öcsi! Itt van! - szólt Rocky, meglebegtetve a számomra most istenített tárgyat. Vacogva odarohantam, és gyorsan magam köré tekertem. Visszaültem Laura mellé, akinek merő tűz volt az arca. Nagyon is zavarban voltam. Láttam, hogy Ratliff csinál rólunk suttyomban egy képet, majd élvezettel mutatja Rydel-nek.
- Azt ki fogod törölni, ugye tudod? - kérdeztem, de nem biztos, hogy hallotta, ugyan is szinte visszhangzott a fogam kocogása.
- Csak miután kitettem Twitterre....- mondta nagy koncentrálás közben - Kész! - kiáltott fel hirtelen, aztán Rydel orra alá dugta a telót, az meg a markába nevetett - Íme : A párosodási rituálé - és felmutatta a videót - És Ross kijózanító módszerének eredménye - majd azt a képet mutatta, amin én ülök csurom vizesen, vacogva és törülközőbe bugyolálva, Laura pedig mellettem, rákvörös képpel, pókerarccal nézi a padlót.
     Nagyon próbáltam arra koncentrálni, hogy ez csak a testem reakciója, én még mindig ugyan úgy tekintek Laurára. De eddig hogy tekintettem? Barátként? Egy hang a fejemben egyfolytában ez ellen kiabált.
- Kapd be Ellington.... - motyogtuk mindketten.
- Laura, neked nincs mit, Ross, a tied pedig hideg, és most lankadt le - mondta tettetett komolysággal, mire mindketten a szemünket forgattuk.
- Oké! Laura! Pörgess - mondta Riker, aztán megint tűkön ülve vártunk. Megint ugyan ez, csak fordítva.
- Riker! Felelsz vagy mersz? - kérdezte Laura.
- Figyu! Azért pirulsz, mert olyan, amit mondani akarsz nekem, vagy attól, amit Rossal leműveltetek? - kérdezte Riker - Ó, és egyébként merek!
- Először is.... mindegy! - képett tovább az első kérdéstől, majd gyorsan halkan megkérdezte, hogy csak én halljam.
- Melyik kaját utálja a legjobban - kérdezte a fülembe suttogva.
- Kelbimbó és brokkoli... - súgtam vissza értetlenül. Visszafordult Riker felé.
- Fogd meg a mustárt, ketchup-ot és a majonézt, tegyél bele egy marék sót és egy teáskanál borsot, keverd össze. Nyersen dobáld színig kelbimbóval és brokkolival, majd ezt is keverd össze, és a tetejére tegyél mézet, de csak egy kávéskanállal. Öntsd a medencébe, majd ugorj utána és edd meg.
Riker már az elején is pofát vágott, de a végére már szó szerint elzöldült.
     Ez azért érdekes lesz ....- gondoltam. Riker kénytelen-kelletlen felállt, majd kijött néhány perccel később kezében valamivel, amire még ránézni is rossz volt. Laura gyorsan leellenőrizte, hogy jól van-e összeállítva, majd útjára engedte Rikert. Ő savanyú képpel öntötte a kotyvalékot a vízbe, mire az undorítóan úszni kezdett rajta. Riker bemászott a vízbe.
- Fúj... ezt most komolyan? - kérdezte nyögve. Mindenki csak a markába nevetett.
- Bizoony! - vigyorgott Laura - Jó étvágyat!
     Riker elkezdte megenni. Először még én is jót nevettem rajta, aztán kezdtem aggódni, amikor az arca a zöld és szürke keverékét öltötte fel, miközben kimászott a medencéből.
- Riker... jól vagy? - kérdezte Rydel. Bátyám csak nemet intett a fejével, majd rohant be a házba úgy, ahogy volt, csurom vizesen. 3 másodpercen belül csak az öklendezést hallottuk. Ratliff utánament, majd 5 perc után kijött, Rikerrel az oldalán, akinek még mindig verejtékes volt egy kicsit az arca.
- Megmarad - mondta vigyorogva Ellington.
- Ohh.. hogy törölném le azt a vigyort a képedről...
- Úgysem tudnád....
- Na oké, Laurával nem lehet kicseszni, mert bosszút áll... - mondta mosolyogva Riker, ennyiben hagyva az Ellington-os dolgot.
- Örülök, hogy erre rájöttél - nevetett Laura.
- Oké folytassuk! - mondta Rocky.
     Innentől szintén hülye feladatokkal folytattuk a játékot, míg csak egyszer az üveg megállt előttem.
- Ross! Felelsz vagy mersz? - kérdezte Rocky.
- Merek! - jelentettem ki, és már vártam, hogy mit kell harapnom, szagolnom, vagy esetleg megnyalnom.
- Csókold meg Laurát! - mondta vigyorogva, és nekem az arcomra fagyott a mosoly.

Írta: lukimalac

1 megjegyzés:

  1. Uristenem. Imadom ezeket a torteneteket olyan jok h ilyen hosszu es a vege mindig valami nagy csattanas. Persze alig varom a kovi reszt. Siess. Imadom a blogod. Csak igy tovabb.♥
    Puszi es siess a kovi resszel

    VálaszTörlés