2013. november 26., kedd

Better together (fanfiction)

A Better together egy R5ról szóló történet, amelyet lukimalac írt, és amelynek az újabb részeit majd megtaláljátok a blogon! Szerintem jó kis történet, jó olvasást hozzá! :)

1. Segítségek
 
(Ross szemszöge)
 
-Ennyi! Még egszer! - hallottuk meg Eric hangját - Mindenki a helyére!
     Én személy szerint már nagyon untam az egészet, de nem tehetek róla, hogy máshol kell lennem. Rydel szülinapi bulijára haza kellene érnem, ajándékot venni és elhozni a tortát. Éppen ezért elég szétszórt vagyok, és nem nagyon tudok arra koncentrálni, hogy Austin bevallja magának, hogy tetszik neki Ally.
     Ahogy ránéztem Laurára, úgy láttam, ő is így van ezekkel - oké, az én hibámból.
     Laura...... Elképesztően jóba lettem vele a forgatások során. Na ne értsétek félre, nem járunk, de benne úgy érzem, hogy megbízhatok, számíthatok rá és ugyan akkor hülyülhetek is vele.
- Eric kérhetnék szünetet? - néztem csupa szív rendezőnkre könyörgő szemekkel - Összeszedném magam.
     Látszott rajta, hogy nem szívleli az ötletemet, hiszen már így is csúsztunk - megjegyzem miattam -, de azért elengedett, bár a lelkemre kötötte, hogy negyed óra múlva húzzam vissza a seggemet. Jó, nem hibáztatom, ma tényleg nagyon béna voltam.
     Negyed óra?! Magamhoz képest is gyorsan rohantam az öltözőmbe, onnan pedig a mosdókagylóhoz. Lerángattam magamról a pólót, és hideg vízzel megmostam az egész felsőtestemet, majd az arcomat is.... Uhh... Így mindjárt jobb!
     Nem hiába voltam ilyen ideges Rydel szülinapja miatt. Megígértem neki, még tavaly, hogy ez a nap emlékezetes lesz a számára. Hát... igen... írtam neki egy dalt... vagyis próbáltam, de Rocky és Riker kisegítettek. Így már csak el kell neki énekelnünk, de ahhoz nekem is ott kéne lennem, ám már csak két órám maradt elkészülni.. Basszus!
     Annyira elmélyültem a gondolataimban, hogy észre sem vettem ,hogy közönségem akadt.
     Egy aggódó barna szempár nézett rám a tükör bal oldaláról.
- Ross minden rendben? - kérdezte Laura.
- Igen, csak egy kicsit szétszórt vagyok.
- Hát igen, azt látom.... Mi a baj? - lépett hozzám közelebb, és kezét a vállamra tette.
     Különös.... nem zavarja a meztelenségem... én viszont megborzongtam az érintésétől, és nem értettem, miért.
- Rydel szülinapi buliján kéne lennem. Megígértem neki, hogy emlékezetes bulija lesz.
     Elgondolkozott egy pillanatra.
- Akkor had segítsek! - kérdőn néztem rá, mire folytatta - Verd ki a fejedből most a party-t! Csak gondolj rám, Rainire, Calumra, és a baromkodásainkra. Ha Rydelen agyalsz, csak még idegesebb leszel.
     Megpróbáltam. Felidéztem a forgatásokat, a közös zenéléseket. Zene..... elkezdtem dúdolni az egyik dalunkat, és máris jobban lettem.
- Köszi Laura! - mosolyogtam rá, és egy puszit nyomtam az arcára.
- Máskor is! - mosolygott ő is, majd viszonozta a gesztust. Amikor az ajkai az arcomhoz értek, végigszaladt egy áramütés a testemben. Figyelmen kívül hagytam.
     Visszavettem a pólómat, amit ő egy kifürkészhetetlen pillantással követett végig.
- Mi az?
- Semmi - mondta, majd mosolyogva a kezemnél fogva húzott vissza a stúdióba.
- Na folytathatjuk? - kérdezte Eric türelmetlenül. Meg tudtam érteni, hiszen én sem itt lennék...... nem! Erre most nem gondolok!
- Igen - mondtuk Laurával egyszerre, mire elnevettük magunkat. A szemem sarkából láttam, hogy Calum és Raini összesúg. Kérdőn néztem rájuk, mire hirtelen mindketten valaki mással kezdtek beszélni. Ezt ennyiben hagytam, de láttam, hogy Laura figyelmét sem kerülte el.
 
Írta: lukimalac

1 megjegyzés:

  1. Szia. Tudom nem nagyon van köze a bloghoz, de tudnál linkelni pár olyan oldalt ahol fent az austin és ally második évada? Akár angolul magyar felirattal vagy magyarul, mindegy. Tudsz mondani pár ilyen oldalt? Előre is hálásan köszönöm :) :) :) :) :)

    VálaszTörlés