2013. november 7., csütörtök

If i can't be with you - magyar szöveg

Nem akarok híres lenni ,
Nem akarom , ha nem lehetek veled
Az ételnek nincs íze
Minden, amit látok ne hasonlítsuk össze veled
Paris, Monaco és a Vegas,
Inkább maradok veled
Ha tudtam volna választani
Bébi, te vagy a legjobb ,
És kaptam mindent amit elveszíthetek ,
És én csak azt szeretném, hogy veled legyek
És én soha nem kapok eleget !

Bébi én feladom az egészet, feladok mindent
Ha nem lehetek veled !
Mindez cucc szar, igen mindez szar
Ha nem lehetek veled !
és
Nem Oscar ,
Nem Grammy ,
No kastély Miamiban
A nap nem süt az ég nem kék ,
Ha nem lehetek veled !

Tudtam vitorlázni az egész világon
De még mindig nem találtam a helyem ,
Olyan szép, mint te lány!
És tényleg kinek van vesztegetni való ideje?
Nem is látni a jövőt ,
Nélküled benne , a színek kezdenek halványulni ,
Bármilyen módon foglak elveszíteni,
És senki a világon nem pótolhat téged!
Te vagy az a fajta akit nem tudok cserélni !
És én soha nem kapok eleget !

Bébi én feladom az egészet, feladok mindent,
Ha nem lehetek veled !
Mindez cucc szar, igen mindez szar
Ha nem lehetek veled !
és
Nem Oscar ,
Nem Grammy ,
Nem kastély Miamiban
A nap nem süt az ég nem kék ,
Ha nem lehetek veled !
Oh oh oh , oh oh oh ,
Ha nem lehetek veled !
Oh oh oh , oh oh oh ,
Ha nem lehetek veled !

Ha nem lehetek veled !
Ó, ha nem lehetek veled!
Ha nem lehetek veled !

Ó, az a szar, ha nem lehetek veled!

Mindez cucc szar , igen , mindez szar!
Ha nem lehetek veled !
és
Nem Oscar ,
Nem Grammy ,
No kastély Miamiban
A nap nem süt az ég nem kék
Ha nem lehetek veled !
Oh oh oh , oh oh oh ,
Ha nem lehetek veled !
Oh oh oh , oh oh oh ,
Ha nem lehetek veled !
Veled...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése