2013. november 10., vasárnap

Christmas is coming - magyar dalszöveg

Ó, ó, Karácsony jön
Azok a tündérek, és a rénszarvas fut
És csak azt akarom ,mellettem légy

Mikulás , jön a városba
És te nem leszel itt
Ez a hó , cserben hagy
Mert holnap lesz a nagy nap
És te nem vagy itt

Bármit megadnék
Ha énekelnénk
Fa la la la La la la la la la la

Ó, ó, Karácsony jön
Azok a tündérek, és a rénszarvas fut
És csak azt akarom ,mellettem légy

Ebben az évben , a szezon őrült
Hógömbök ,amit valaki megráz
Ez a karácsony lényege

Az ajándékok a fa alatt
Nem jelentenek számomra olyan sokat
Mint hogy itt vagy velem
 Ezért azt hiszem
Ez az , amikor látom, Mikulás szánon
Erre tart

Meg fogja hallani a kívánságaimat
És tudni fogja hogy hiányzol nekem
Fa la la la La la la la la la la

Ó, ó, Karácsony jön
Azok a tündérek, és a rénszarvas fut
És csak azt akarom ,mellettem légy

Ebben az évben , a szezon őrült
Hógömbök ,amit valaki megráz
Ez a karácsony lényege

Bárcsak mind együtt lennénk
Őrült karácsonyi pulóverekben
Tudom, hogy hall engem Mikulás
Hangosan és tisztán
Most nem hallasz

Ó, ó, Karácsony jön
Azok a tündérek, és a rénszarvas fut
És csak azt akarom ,mellettem légy

Ebben az évben , a szezon őrült
Hógömbök ,amit valaki megráz
Ez a karácsony lényege [ x2]

Oh o woah
Oh oh o whoah
Ez az , ami miatt szép a karácsony

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése