2013. november 1., péntek

#R5family játék 4.

Ebben a körben Szabó Alexandra nyerte a *KE* sztorit, méghozzá Riker főszereplésével! A következő forduló feladatait holnap, vagy holnap után találjátok meg a blogon. Nem kapcsolódik a játékhoz, de azért itt elmondanám azt is, hogy valószínűleg jövőhéten várható az első videós bejegyzés a blogon! (Amiről már korábban szó volt) Csak egy próba videó lesz hogy meglássam mit szóltok hozzá. A másik dolog amit még szeretnék az az hogy a rajzpályázattal kapcsolatban nem nagyon kaptam visszajelzéseket, pedig én nagyon örülnék ha küldenétek pár gyönyörű művet. Ha van kedvetek rajzolni, akkor jelezzétek és kiteszem a rajzpályázat szabályait :) 

*KE* sztori: Alexandra & Riker

Ültem a kanapén és kapcsolgattam a tévét. Abban reménykedtem hogy találok valami normális műsort amit nézni lehet, de minden hiába. Már vagy ötödszörjére zongoráztam végig a csatornákon amikor belépett az ajtón Riker. 
- Szia Édes, mit csinálsz? - nézett felém széles vigyorral az arcán. 
Ismerem ezt a pillantást... készül valamire - gondoltam magamban. 
- Szia, unatkozom.. - válaszoltam elmélkedve.
- Unatkozol.... 
- Igen... unatkozom.. 
- Hát, jól van akkor hagylak unatkozni. - fordult meg sértődöttséget tettetve. 
Felnevettem mire ő visszafordult és leült mellém. 
- Unatkozhatok veled? - kérdezte gúnyosan, én meg hozzá vágtam egy párnát. Riker sem hagyta annyiban, odahajolt hozzám és elkezdett csikizni... Hiába sikítoztam hogy hagyja abba, nem tette. 
- Riker, hagyd már abba! - szóltam rá nevetve. 
Abba hagyta, majd az ölébe húzott, hogy a térdén ültem vele szemben. 
- Alexandra, te vagy a legcsodálatosabb lány akivel valaha is találkoztam. 
Szavaira elpirultam, és nem tudtam mit is válaszolhatnék, de nem is kellett, mert Riker hamar folytatta: 
- Tudod, hétvégén lesz az a buli ahova elhívtalak... 
- Igen? - vártam hogy folytassa. 
- Hát, én inkább a barátnőmmel szeretnék menni.. 
Hogy micsoda??? Nem is tudtam hogy van barátnője... A csalódottság azonnal kiült az arcomra. 
- Nem is mondtad hogy van barátnőd... - mondtam halkan, lehajtott fejjel. 
- Hát, mert még nincs. - mosolyog. Felcsillan a szemem és felnézek rá, ő pedig folytatja - Alexandra, leszel a barátnőm? 
Egy pillanatra fel sem fogtam mi történik, de aztán magamhoz tértem és (öröm)könnyeimtől küzködve igent mondtam neki, ő pedig még közelebb húzott magához és megcsókolt. 

4 megjegyzés:

  1. Szia!Tudom, hogy amit most írok az nem ehhez a bejegyzéshez tartozik, de most ide tudtam. Már egy ideje olvasom a blogodat, és nagyon tetszik! Imádom az A&A-t az R5-t úgy szintén (ha nem jobban). És lenne egy kérésem, nem tudom, hogy megvalósítható-e. Meg tudod-e oldani, hogy egy olyan fület teszel még a blogodra, amiben A&A részek vanlnak. Nem mindig sikerül elkapnom a részeket, és az a kedvenc sorozatom a Disney-n. Ha sikerül, írd meg itt komiba. Először is köszönöm : Szöszke13

    VálaszTörlés
  2. Kedves Névtelen! :) Az A&A fülre kattintva hamarosan elérhetőek lesznek a részek, egyelőre nem tudom pontosan mikor, mert sok időt vesz igénybe. De ígérem hogy amint tudom összehozom! (1-2 héten belül biztosan meglesz) És nagyon örülök hogy tetszik a blog!
    Üdv: Nii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy segítesz :) Köszönöm

      Törlés
  3. Köszönöm szépen a *KE* sztorit..:D Nagyon tetszett és nagyon cuki..:D <3

    VálaszTörlés