2014. január 13., hétfő

A blog első díja

Sziasztok! 
Az R5-rocks megkapta az első blogdíját! Nagyon szépen köszönöm Briginek! :) És nektek is, mert nélkületek nem csinálnám ezt az egészet! Imádlak Titeket!

A díj:


Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

Magamról:
1. Szeretek olvasni
2. Kedvenc állatom a zsiráf
3. Imádok blogolni
4. Citrom nélkül iszom a teát
5. Nagyon sok féle zenét meghallgatok, de kevesebb van amit szeretek is
6. Három példaképem van: Marzia Bisognin, Rydel Lynch és Ariana Grande
7. Szeretem a számítógépes játékokat
8. Szeretem a horrort
9. Szeretem a rajzfilmeket
10. Utálom a veszekedést
11. Van egy kutyám, fiú és Vipo a neve

Válaszok:
1. Mi szeretnél lenni felnőttkorodban?
- Még nem tudom, de nagyon szeretek szervezni/rendezni, és valami kreatív munkát szeretnék (pl.: lakberendező, rendezvény szervező)
2. Szerinted miért szeretik a blogodat?
- Nem tudom pontosan, de igyekszem olyan dolgokat posztolni amik engem is érdekelnének ha egy R5os blogot olvasnék. Igyekszem minél több játékkal kedveskedni az olvasóknak, és a friss híreken és tényeken túl a blog világának sok más területével összekapcsolom az R5ot (DIY, Fashion stb.)
3. Te miért szereted a blogodat?
- Az olvasóim miatt! Számomra az R5rocks-nak már eszmei értéke van. Szeretem azokat a pozitív visszajelzéseket amiket kapok, és remélem hogy mindent megtalálnak az R5 rajongók amit csak szeretnének.
4. Sportolsz valamit? Ha igen, mit? Ha nem, akkor szeretnél?
- Nem. Régebben táncoltam, de abbahagytam mert nem nagyon jött be. Szeretnék sportolni, és amit a legszívesebben kipróbálnék az a gördeszka. (Görkorizni is nagyon szeretek)
5. Hogy képzeled el az életedet 20 év múlva?
- Sehogy. 20 év nagyon sok idő. Sok minden fog addig változni, valószínűleg én is, szóval majd még kiderül mi lesz akkor :)
6. Hány blogod van?
- Nagyon sok, de csak 2-3 olyan amit jelenleg is írok
7. Játszol valamilyen hangszeren?
- Sajnos nem, de nagyon szeretnék zongorázni, gitározni vagy dobolni
8. Mi a legnagyobb álmod?
- Jelenleg az hogy youtuber legyek, és hogy letudjak érettségizni jövőre xD
9. Van háziállatod?
- Igen, mint fent is írtam, Vipo akit nagyon szeretek :)
10. Mit szeretsz csinálni a legjobban?
- Élni!

11. Van(nak) testvére(i)d?
- Igen, van egy öcsém, és van egy féltesónk is aki nem él velünk

11 kérdés
1. Miért szeretsz blogolni?
2. Szereted a vanília fagyit?
3. Mi az a három dolog amit a legjobban utálsz a világon?
4. Milyen filmeket szeretsz?
5. Mi a hobbid?
6. Mi a véleményed a kecskékről?
7. Szerinted miért jó híresnek lenni, és miért nem?
8. Gyűjtesz valamit? (szalvéta, bélyeg stb) Ha igen, mit?
9. Hol élnél a legszívesebben?
10. Egészséges étkezés vagy gyors kaja?
11. És azt tudtad, hogy a sajtburgerben sajt van?

Nekik küldöm:
Emese (Szabadulás a szigetről)
Airi (?) (Klaine Stories)
Ancsi (Janoskians)
és vissza Briginek, a legjobb dalszövegfordítónak
...mert megérdemlik! Fantasztikus blogok, mindenkinek csak ajánlani tudom őket!

(És ezúton szeretnék bocsánatot is kérni, amiért már egy hete nem posztoltam semmit, de ígérem bepótlom!)

Puszi: Nii

1 megjegyzés:

  1. Niiiii!!! :)
    Nagyon aranyos vagy, köszönöm, de kétlem, h én lennék a legjobb dalszövegfordító ;)
    És azt hiszem, (majdnem) mindenki tudja, h a sajtburgerben sajt van :D
    Puszi: Brigi

    VálaszTörlés