2014. január 18., szombat

Friss

Tegnap előtt Riker facebook-on válaszolt náhány rajongói kérdésre.

Megújult az R5 hivatalos oldala! Rengeteg újdonság vár a rajongókra az R5rocks.com oldalon, mint például a Community oldal ahol könnyebben kapcsolatot teremthetnek a bandatagokkal. Ide csak azok tudnak írni, akik regisztráltak.

A Forget about yout-t Japánban forgatták, többek közt ezért töltöttek ott olyan sok időt.

A magyar Disney csatornán már játszák a Loud klipjét! Szerintetek van rá esély hogy a magyar zenei csatornákon is hódítsanak a srácok?

6 megjegyzés:

  1. Én sajnos még nem láttam a tv ben a klippet

    VálaszTörlés
  2. Én láttam a klippet , el sem hittem hogy adták.. azért remélem hogy a zene csatornákon is ismertek lesznek!! :)

    VálaszTörlés
  3. Én ugráltam, és egyből poszt! Felhívtam a barinőmet, hogy legcukibb pasik mennek a TV-ben xD

    VálaszTörlés
  4. tényleg nagyon jó hogy játszották bár én nem láttam. csak egy kérdést: és csak most kaptak észbe hogy játszani kéne?

    VálaszTörlés
  5. Amúgy valaki tudná linkelni nekem hogy Riker hol válaszolt ár rajongói kérdésekkel? Hogy el tudjam olvasni?:)
    És én se láttam a klippet!:(

    VálaszTörlés
  6. Én láttam, de már nem azt adják hanem a pass me by-t.

    VálaszTörlés