2014. január 20., hétfő

Austin előtt / Austin után

Amióta az Austin&Ally megjelent a magyar Disney csatornán, nem csak Ross, de az R5 is szerzett magának új rajongókat. Mivel az R5 azelőtt nem volt túl ismert itt Magyarországon, azok a magyar rajongók akik régebb óta ismerik a bandát nem biztos, hogy jó szemmel néznek azokra, akik Ross által ismerték meg az R5ot. A következő mondatok talán ismerősek lehetnek néhányatoknak: "Én régebb óta ismerem őket", "Én többet tudok róluk", "Akik csak Ross-t szeretik nem igazi rajongók" és sorolhatnám...
VÉLEMÉNYEM: Bevallom először engem is zavart picit a dolog, mert ha többen szeretik őket akkor többen is utálják, és nem szeretem ha rosszakat mondanak róluk, de aztán gondolkodtam... Az "új" rajongók ugyan olyan rajongók mint a "régiek"! Először is... Ha az R5-ot minél többen ismerik, az csak jó! Hiszen minél többen ismerik őket annál nagyobb sikereket érnek el! A srácok sikereinek pedig egy igazi rajongó örül! Nem az az igazi rajongó aki már évek óta ismeri őket és mindent tud róluk, hanem az, aki támogatja őket, és örül a sikereiknek! Másodszor pedig, még mindig nem számít hogy valaki tudja-e milyen zoknit szokott hordani Riker, nem ez dönti el hogy rajongó-e vagy sem. Nem azért fogok szeretni egy bandát vagy egy sztárt mert tudom mit eszik reggelire vagy hogy percre pontosan mikor születtek. Hanem a zenéjéért fogom szeretni! (Én például a Linkin Park egyetlen tagjának sem tudom a nevét mégis hatalmas rajongójuk vagyok, mert imádom a zenéiket) Szóval ha valaki azt mondja hogy ő meg ő nem igazi rajongó csak mert nem tud róluk olyan sok mindent az téved! És az is téved aki azt mondja, hogy "Mert akik csak Ross-t szeretik...". Ross az R5 mellett saját karriert épített magának, ezt el kell fogadni. Van R5, és van Ross Lynch. És akkor mi van ha valaki Ross Lynch rajongó? Azért mert valakinek ő a kedvenc színésze nem kötelező hogy az R5 legyen a kedvenc bandája. Másrészt.... azért mert Ross-t hamarabb ismerte mint az R5-ot és Ross a kedvence, az nem jelenti azt hogy nem rajongó. Lehet hogy a többiekről nem tud olyan sok mindent, de mint már mondtam nem azért lesz valaki rajongó mert tudja mit esznek reggelire. És az, hogy nem tud róluk olyan sok mindent az sem baj, hiszen ha két hete talált rájuk természetes hogy nem tud róluk sok mindent... Sokáig én sem tudtam sok mindent a bandáról, időbe tellett mire jobban megismertem őket! Hiszen, kinek van annyi ideje hogy egész nap a gép előtt üljön és utánuk kutakodjon? Egy R5ernek is van élete, vannak elintézendő dolgai, és nem töltheti minden percét azzal, hogy az R5 tagjai után kutasson. Szóval akik egyenlőre nem is tudnak sok mindent róluk majd idővel fognak. És visszatérve az elejére... Egy igazi rajongó örül a banda sikereinek! És nem számít, hogy milyen rajongóik vannak, még hogy ha semmit nem tudnak a banda tagokról akkor is hozzá járulnak ahhoz, hogy a banda minél sikeresebb legyen és ez csak jó, hiszen maguk a srácok is szeretnének minél nagyobb sikereket elérni. (Remélem értitek, hogy ezzel mire gondolok, mert nem tudtam úgy megfogalmazni hogy teljesen érthető legyen amit akarok.)  Szóval azok akik az A&A előtt ismerték az R5ot, és azok akik az A&A után ugyan olyan rajongók. Nem számít hogy kiről tud többet, kit szeret jobban, hogyan ismerte meg, a lényeg hogy a zenéjüket szeresse, és támogassa a bandát.

(U.i.: Ez az én véleményem. Akinek nem inge ne vegye magára.)

2 megjegyzés:

  1. Szia! :-) Nagyon tetszik a véleményed és egyetértek veled! Mind igaz és nagyon jó amit leírtál. ;-) :-) Nagyon kedvelem ezt az oldalt.

    VálaszTörlés
  2. Hali! Én például az A&A miatt ismerem az R5-ot, de egyáltalán nem Ross a kedvencem, sőt nincs is kedvencem. Ha szeretünk egy bandát nincs kedvencünk! Szerintem..
    De egyet érték veled!:) #R5Familyforever

    VálaszTörlés